Πολιτική Επιστροφών

Είσαι επαγγελματίας; Επικοινώνησε μαζί μας!


Ακύρωση παραγγελίας:

Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση: [email protected], είτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2104830284. Σε περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας ή σε κατάθεση προκαταβολής, το ποσό θα επιστραφεί τραπεζικά. Εάν η εξόφληση έχει πραγματοποιηθεί με κάρτα, τότε το ποσό θα επιστραφεί με τον ίδιο τρόπο. Δικαίωμα επιστροφής χρημάτων έχετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας.

* Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε παραγγελία ειδικής κατασκευής, η επιστροφή χρημάτων δεν είναι εφικτή.

* Aν ακυρωθεί παραγγελία που είναι ήδη σε διαδικασία παράδοσης το κόστος των μεταφορικών δεν επιστρέφεται.

Δικαίωμα υπαναχώρησης:

Έχετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης και να ζητήσετε την πίστωση ή την επιστροφή χρημάτων μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του δέματος σας. Αν επιθυμείτε να προβείτε σε αλλαγή θα στείλετε σχετικές φωτογραφίες του προϊόντος και της συσκευασίας του καθώς και τα στοιχεία της παραγγελίας σας στο [email protected] προκειμένου να επιβεβαιωθεί η αρτιότητα και των δύο ώστε να γίνει δεκτή η επιστροφή. Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι απαντώνται όλα τα email με σειρά προτεραιότητας εντός 48 ωρών. Έπειτα ένας εκπρόσωπός μας θα σας ενημερώσει σχετικά με την διαδικασία που θα ακολουθηθεί.

Προϋποθέσεις για το δικαίωμα υπαναχώρησης:

• Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να είναι ακριβώς όπως παραλήφθηκαν, έχοντας ακέραιη την αρχική συσκευασία τους, να μην έχουν συναρμολογηθεί ή χρησιμοποιηθεί. Η επιστροφή πραγματοποιείται με δικό σας μέσο ή με μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
• Ο πελάτης κατόπιν ηλεκτρονικής συνεννόησης στο [email protected] οφείλει να παραδώσει σε μεταφορική εταιρεία της επιλογής του αποκλειστικά με δική του ευθύνη. Η εταιρία δεν αναλαμβάνει έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του προϊόντος.
• Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρεία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν μπορεί να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης:

• Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα τα οποία δεν έχουν την αρχική τους συσκευασία, μεταχειρισμένα ή με φθορές καθώς η εταιρεία έχει το δικαίωμα να μην αποζημιώσει τον πελάτη εφόσον τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι ταλαιπωρημένα.
• Σε περίπτωση που πρόκειται για ειδική κατασκευή από την κατηγορία custom η επιστροφή δεν είναι εφικτή καθώς πρόκειται για προϊόν με ειδικές αναλογίες και χρωματισμούς συνεπώς καθίσταται δύσκολη η μεταπώληση του.

Επιστροφή ελαττωματικών ή λανθασμένων προϊόντων:

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει κάποιο ελάττωμα ή είναι λανθασμένη, θα πρέπει να μας στείλετε φωτογραφικό υλικό ψηφιακής μορφής στο email:
[email protected] μαζί με την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς. Η επιστροφή γίνεται δεκτή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, με δικό σας μέσο στα κεντρικά μας. Εάν έχει αποσταλεί η παραγγελία στο χώρο σας με δικό μας μέσο και έχετε χρεωθεί έξοδα αποστολής, η παραλαβή θα γίνει από εμάς. Σε περίπτωση που βρίσκεστε εκτός Αττικής, το κόστος μεταφορικών μέχρι το πρακτορείο στην Αθήνα θα πρέπει να έχει καλυφθεί από εσάς. Μετά την παραλαβή και μόλις διαπιστωθεί η υπαιτιότητα μας, αναλαμβάνουμε την πίστωση του ποσού των μεταφορικών. Η επιστροφή της παραγγελίας πραγματοποιείται με μεταφορική εταιρεία επιλογής σας.

*Στην περίπτωση που παραλάβατε λανθασμένο/ελαττωματικό προϊόν, η επιστροφή γίνεται δεκτή μόνο εάν βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και δεν έχει συναρμολογηθεί.
*Ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρεία μας σε περίπτωση πρόκλησης φθοράς με υπαιτιότητα της μεταφορικής εταιρείας που έχετε επιλέξει.
*Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι οποιαδήποτε παρέμβαση υποστεί το εκάστοτε ελαττωματικό προϊόν με σκοπό την επισκευή του, αυτόματα παρεμβαίνει τους όρους εγγύησης, καθώς αν χρήζει επισκευής θα πρέπει να γίνει από δικό μας εξουσιοδοτημένο συνεργάτη και μόνο.

Επιστροφές χρημάτων:

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έχετε πληρώσει. Δεν επιστρέφονται μεταφορικά έξοδα σε περίπτωση αλλαγής στα πλαίσια υπαναχώρησης. Η εταιρία δεν αναλαμβάνει να καλύψει τυχόν έξοδα αποστολής και επιστροφής , εκτός εάν έχει συμφωνηθεί το αντίθετο μέσα από επικοινωνία της με τον πελάτη και σε ορισμένες περιπτώσεις.